NAZWA FIRMY / IMIĘ I NAZWISKO *

ADRES *

TELEFON *

E-MAIL *

INDEKS LUB NAZWA PRODUKTU *

MODEL PRODUKTU (OPCJONALNIE)

DATA ZAKUPU PRODUKTU *

MIEJSCE ZAKUPU PRODUKTU *

DATA PRODUKCJI NA WYROBIE

SKAN DOWODU ZAKUPU *

Dozwolone typy plików to jpg, png, gif, pdf. Wielkośc pliku nie powinna przekroczyć 2 MB.

POSIADAM PODPISANĄ KARTĘ GWARANCYJNĄ *

ZDJĘCIE KARTY GWARANCYJNEJ (jeżeli nie posiadasz Karty załącz ponownie zdjęcie dowodu zakupu) *

Dozwolone typy plików to jpg, png, gif, pdf. Wielkośc pliku nie powinna przekroczyć 2 MB.

WYBIERZ KATEGORIĘ PRODUKTU *

OPIS USTERKI *

Wpisz dokładny opis niezgodności towaru.

ZDJĘCIE PRODUKTU *

Dozwolone typy plików to jpg, png, gif, pdf. Wielkośc pliku nie powinna przekroczyć 2 MB.

DATA UJAWNIENIA SIĘ WADY *

ŻĄDANIE KONSUMENTA

Wybierz sposób w jaki ma być zrealizowana reklamacja.

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Invena S.A. z siedzibą w Koszalinie, ul. Grabskiego 3, w celu otrzymywania informacji handlowej od Invena S.A.. Potwierdzam, że zapoznałem się z informacjami dotyczącymi polityki ochrony danych osobowych (Polityką Prywatności Invena S.A.). Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i że wszelkie dane osobowe zostały przekazane przeze mnie dobrowolnie. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o tym, iż w każdym czasie mogę zrezygnować z otrzymywania informacji handlowej Invena S.A. poprzez odpowiedni odnośnik znajdujący się na końcu każdej informacji handlowej otrzymywanej od Invena S.A.

* Wyrażam zgodę na otrzymanie odpowiedzi drogą elektroniczną od Invena S.A. z siedzibą w Koszalinie (adres: ul. Grabskiego 3, 75-209 Koszalin).

* Pola wymagane